Мы - сертифицированные партнеры Google
Обратный звонок
user's content value

Користувальницький контент: як змусити клієнтів працювати на Вас?

Время чтения: 10 минут
18.01.17

UGC-контент (User-generated content) – той, який створюється користувачами самостійно або з ініціативи бренду. Контент аудиторії може набувати будь-якого формату – починаючи з фото і відео, закінчуючи відгуками, рецензіями або коментарями. Як показує практика, така активність користувачів часто виявляється в рази ефективніше стандартного продажу або комунікативного контенту.

Справа в тому, що в UGC зацікавлені обидві сторони. Компанія отримує свіжі ідеї, активність аудиторії, і найголовніше – для створення такого контенту не потрібні вливання величезних сум з вашого рекламного бюджету. У свою чергу, користувачі працюють в форматі UGC в разі, коли вони вже лояльні до бренду і хочуть брати участь в його житті, бажають проявити свій творчий потенціал або позитивно вплинути на діяльність компанії. Ще одним додатковим мотиваційним стимулом стануть знижки та спеціальні пропозиції найактивнішим користувачам.

призначений для користувача контент

Переваги користувальницького контенту

Які плюси UGC обумовлюють його популярність в рекламних кампаніях провідних брендів? Давайте розглянемо.

  1. Довіра

Такий контент відрізняється щирістю, бренд показує, що він дійсно довіряє ідеям і думкам своїх клієнтів, а це завжди великий плюс до їх лояльності.

  1. Збільшення охоплення

Згідно з дослідженнями, більше 90% користувачів довіряють тим постам і контенту, які подобаються їх друзям або близьким. UGC контент викликає більше довіри, ніж найкраще і майстерно складене повідомлення від бренду. Так званий феномен соціального доказу тут працює якнайкраще.

  1. Віральність

Ви вже чули про те, що віральний контент створювати складно, а передбачити масштаби його поширення – дійсно важко? Але якщо ви хочете спробувати – зверніть увагу на UGC, це один з найбільш простих способів добитися віральності. Кожен з нас хоче і буде ділитися зі своїми друзями в соціальних мережах власними творчими досягненнями: фото, відео або рецензіями.

  1. Зростання органічного трафіку

Ресурс підніметься в пошуковій видачі через наявність великої кількості зворотних посилань на нього. Користувачі будуть не просто ділитися контентом, але й згадувати ваші сторінки за допомогою посилань.

 призначений для користувача контент вплив на трафік

  1. Збільшення конверсії

Згідно з дослідженнями, відгуки, рецензії й інший тип UGC контенту може збільшити конверсію більше ніж на 4%.

Основні види UGC контенту

Перший, і найпоширеніший вид користувацького контенту – коментарі. Замість того, щоб збирати з них негатив або даремні «все супер і сподобалося», можна залучити аудиторію до спільного брейншторму, задати питання або запитати ради.

Не так давно інтернет-магазин Stylus запустив проект, в якому запропонував аудиторії придумати для них слоган. За призові місця можна було отримати цінні призи, а фіналістів вибирали також – загальним голосуванням.

 назва стилуса конкурс

Відгуки

Як ми писали вище, контенту користувачів довіряють набагато більше, ніж тому, що продає. Навіть якщо про продукт є кілька негативних відгуків, переважна кількість позитивних все одно переважить.

Немає нічого поганого в тому, щоб стимулювати покупця або клієнта залишити відгук. Зробити це можна за допомогою e-mail розсилки або просто заохотити знижкою на наступну покупку.

Користувальницькі огляди

По суті, це просто величезний відгук з детальними фото і особистим враженням про використання. Найчастіше – лонгріди, особливо добре застосовні для техніки і товарів в ціновій категорії вище середньої, перед придбанням яких покупці зважують безліч чинників і аналізують ринок.

До призначених для користувача відгуків відносяться також і рецензії. Саме завдяки їм такі сайти, як Кінопошук або IMDB стали так популярні серед користувачів: там можна підібрати схожі фільми, дізнатися «експертну» думка про той чи інший фільм.

 IMDB відгуки сайт

Творчість користувача

Стимулювати користувачів до творчості нескладно: деяким потрібна матеріальна винагорода, іншим досить взяти участь в житті самого бренду. Starbucks, наприклад, запропонував користувачам перед Новим роком створити власний оригінальний дизайн чашки кави. Дизайн переможця став «обличчям» лімітованої колекції багаторазових кухлів.

Великі бренди навіть не стимулюють користувачів створювати контент – вони це роблять самі. Наприклад, німецький студент за власною ініціативою відзняв рекламний ролик для Adidas, який став хітом інтернету.

Стратегія вашої UGC компанії

Для запуску власної компанії по залученню користувачів до створення контенту, необхідно пройти кілька етапів:

  1. Цілі використання UGC контенту. Для чого вам потрібні коментарі, відгуки або фото? Популяризація бренду, пошук нових свіжих рішень, збільшення числа передплатників, лояльність. Це далеко не закритий список – шукайте нестандартні рішення, можливості користувацького контенту безмежні.
  2. Ідея і тип контенту. Тут немає універсальних рецептів – аналізуйте свою цільову аудиторію. Молодь простіше йде на активні дії – саме тому молодої аудиторії Старбакса було нескладно розробити дизайн чашки, а ось потенційна аудиторія, що складається з людей 40+ охочіше відгукнеться на відгуки або shares.
  3. Продумайте винагороду. Переможцям можна надати знижку, бонуси, опублікувати весь контент в соціальній мережі (може бути застосовано для великих брендів, у яких вже збудовані довгострокові відносини з клієнтами) або ж вручити цінні призи.
  4. Влаштуйте промоушн кампанії. Додайте на своїх корпоративних акаунтах повідомлення з умовами участі та дедлайном. Не ставте складні завдання – так менше ймовірність отримати гідний відгук. У соціальних мережах найпростіше запускати компанію по створенню користувацького контенту – все ідеї можна збирати за одним загальним хештегом.
  5. Не забувайте аналізувати результати: конверсії, кількість передплатників і інші параметри відповідно до мети, продуманої до старту кампанії.

Призначений для користувача контент – відмінний інструмент маркетингового просування і паличка-виручалочка на випадок, якщо у вас закінчилися ідеї або натхнення для подальшого просування бренду. І наостанок – надихаюча цитата.
цитати про компанію

Появились вопросы ?

У нас есть ответы

Любые вопросы относительно нашей деятельности и предлагаемых продуктов мы с радостью обсудим в теплой атмосфере. Мы будем рады вам и вашим вопросам, задачам, проектам.

Обсудить проект

ОБСУДИМ ПРОЕКТ?

заполните ваши контактные
данные, мы вам перезвоним и уточним все детали

Это поле обязательное для заполнения

Некорректный ввод

Это поле обязательное для заполнения

Некорректный ввод

данные не передаются 3-м лицам

заполните ваши контактные
данные, мы вам перезвоним

Это поле обязательное для заполнения

Некорректный ввод

Это поле обязательное для заполнения

Некорректный ввод

данные не передаются 3-м лицам